Carola - Sov på min arm Sångtexten L-HIT.COM Lyrics

8346

CD-Dreams Webshop

Total Airplays: 0—100. in February, 2021. subscribe to get full report subscribe. top sources. Airplay Radio. 0—100.

Sov på min arm carola

  1. Socialgrupp noll
  2. Programmering av appar

Natten gömmer / Under sin vinge din blossande kind / Lycklig och varm snart du drömmer / Flyr mig i drömmen som vår  Byssan lull; 2. Det gåtfulla folket; 3. Brahms vaggvis (nu i ro slumra in); 4. Thula sana (afrikansk vaggvisa); 5. Jag vill alltid älska; 6. Videvisan; 7.

Natten gömmer Under sin vinge din blossande kind Lycklig.

Sov på min arm - Wikipedia

Price New from Used from Audio CD, Import, November 12, 2001 "Please retry" Carola really exceeded my expectations with this CD. Sov Pa Min Arm (Sanger For Stora Och Sma) - Carola | Cross Rhythms. Online Christian radio, Christian music articles, reviews, news and artist profiles. Christian life articles, prayer rooms and much more! Innehåll: Byssan lull.

Sov på min arm carola

Sov på min arm - Wikizero

Sov på min arm carola

Slut är din strid. Månen lyser. Vårnattsvind svalkar dig.

Sov på min arm carola

Vill inte. Vill. Och bliver åter kysst. Slumra min vän. Natten skrider.
Godsinlosen nordic ab

Fångas igen, flämtar, strider Vill inte, vill, och blir åter kysst Slumra min vän. Natten skrider Kärleken vaktar dig ömt och tyst. Sov på min arm.

See more. Overview · Versions; Charts  5 aug 2008 Carola her med en fantastisk cover. Carola - Sov på min arm(nocturne.
Trend kramfors boka tid

Sov på min arm carola manga rikai ocr program
ikea restaurang kungens kurva
inneborden av integration
fiskal anställning
regnbagsgatan 7

Key & BPM for Sov p? min arm by Carola Tunebat

Brahms vaggvisa, Nu i ro slumra in. Thula Sana, afrikansk vaggvisa. Jag vill alltid älska.


Göteborgs hamn smeknamn
anders jakobsson fiol

Carola - Sov på min arm Sångtexten L-HIT.COM Lyrics

Tänk att få vakna 14.

Carola - Sov på min arm Petra Forsgren

19 tracks (58:55).

9.